Güzellik

23:33



DENEME BLOG SAYFASI BEN ÖĞRENDİM ! SİZDE ÖĞRENEBİLİRSİNİZ !






body { font: 15px/1.5 arial, helvetica, sans-serif; } p:first-of-type:first-letter { float: left; font-size: 45px; line-height: 1; font-weight: bold; margin-right: 9px; }Kimine yuva gerek yuvaya kuş işte ev eyleşmek isterse buyursun ALLAH NE VERDİYSE beraber yer içeriz. Döşeğimizde vardır yorganımız da var.

İnsan bazen karar veremez. Bazen birine yakın olmak istersin, bazen de biraz mesafeye ihtiyaç duyarsın.

Bu çok normaldir çünkü senin kendine özgü bir karakterin vardır ve yakınların buna alışkındır.

Ama kalbinde taşıdığın insanlara daima sadık sındır. Sonucunu arkadaşlarınla paylaş ve onlar da kimi öpeceklerini / kime sarılacaklarını / kimi tekmeleyeceklerine öğrensin!


Öyle çıkarsız, öyle içtendi ki yüreğimin en derinindeki yerin,Çıkarı yok, çıkası yok, çıkarasım yok..!!

AŞK ATEŞTE YOK OLURKEN  gerçekte var olur
İçinize ne kadar çok ışık girmesine izin verirseniz,
Yaşadığınız dünya da o kadar parlak olur...

Aşk neden sevdiğini bilir ise maşuku için neler yapacağını da bilir.

Dokunmaya kıyılamayacak denli soylu bir gül; nazlıdır, nazında. Vakurdur, vakarında. Şehirlidir, inceliklidir; nezaketinde, zarafetinde.

Ve daha fazlasında, zamana uzanırken. Şems, uzakta. Karanlığında. Bir köşede. Tenhalığında. Yalnız yatıyor.
Yalnızlık aşkın vekâletidir. Ölüm aşkın kefaretidir.

Her aşk bir baş götürür. Bu kez baş veren Şems olmuştur.
“Her şey insanoğluna feda iken, insanoğlu ise kendine cefa olmuştur.”

Hoca dediğin hem öğrencin olmalı hem öğretmenin. Dostun olmalı. Sırdaşın olmalı. Hoca dediğin gönüldaşın olmalı.

“Ben söyleyeyim sen dinle” dememeli. Söylemeden anlamalı. Hoca dediğin haldaş olmalı. Vaaz verir gibi konuşmamalı. 

Gönlüne ipotek koymamalı. Bazen hamur etmeli mânâyı. Bir kelime söylemeli ki ciltlerce kitaplardaki mânâyı akıtmalı. 

Damlada deryayı sunmalı hoca dediğin. Arayan olmalı. Aranılan olmalı. Hoca dediğin adayan olmalı.



Benzer Yazılar

13 yorum

  1. Son paylaştığım yayınımda ise sizlere blog hakkında bahsettim. Dilerseniz okuyun. Bu projeyi ben emeğimle kurdum emeğimle yaptım. Ama sizler bana benim yükseldiğimi sandınız
    Link adı

    YanıtlaSil
  2. http://engelsizrenkler.blogspot.com.tr/2017/03/acklama-blog-dizin-konusuna-hitaben.html
    Link adı

    YanıtlaSil

  3. http://engelsizrenkler.blogspot.com.tr/2017/03/acklama-blog-dizin-konusuna-hitaben.html

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

  7. :img:https://i.hizliresim.com/okjObq.png:eimg:

    YanıtlaSil
  8. :img:[url=https://hizliresim.com/Q7pRYv][img]https://i.hizliresim.com/Q7pRYv.png[/img][/url]:eimg:

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Öncelikle yorumunuz ve ilginiz için teşekkür ederim. Evet söz ağacımızın panorama sayfası hakkında ayrınltılı bir çok konu yazdım ve her paylaşımım yazının altına diğer yazdığım konuların linklerini de paylaştım.

    Yazdığım her konu söz ağacımızın bizlere neler katabileceği konusunda idi. Yani önce kendimize sonra ailemize ve daha sonra da çevremize neler kattığımız ile ilgili konular. Burada her hafta salı günleri kendime ait sözlerimi, deneyim ve bilgilerimi eylemler olarak yazıp paylaşmayı hedefliyorum.

    Damla hanım, kendinize özgü paylaşım ve yorumlarda bulunduğunuzu biliyorum siz de isterseniz söz ağacımızın panorama sayfasın da sizi ağırlamaktan mutluluk duyarım. Yani paylaşmak istediğiniz her konuyu paylaşabilirsiniz.

    Paylaşımlarınızı yapabileceğiniz sayfa söz ağacımızın panorama sayfası kimi temsil eder içeriğinin yorumlar bölümüne yapabilirsiniz.


    Ayrıca blog sayfamın sağ üst köşede profil resmimim altında söz ağacımızın haftalık duyuru panosu var.

    İster benim, ister başka bir arkadaşımın paylaşımlarını haftalık duyuru panosundan takip edebilirsiniz. Duyurunun içindeki yazıların üzerine tıkladığınız zaman direk söz ağacımızın panorama sayfası kimi temsil eder post yazıma yönleniyorsunuz.

    Sormak istediğiniz veya kafanıza takılan bir sorunuz olursa çekinmeden sorabilirsiniz. Keyifle, açık ve net bir şekilde cevap vereceğimden hiç kuşkunuz olmasın.
    Saygılarımla.

    YanıtlaSil

Söz ağacımızın panorama sayfasına vereceğiniz bir söz, yapacağınız bir yorum, paylaşacağınız bir konu, kendinize neler kattığınıza bildirir.
Beğenmediğiniz her konuya eleştiri yapma hakkınız vardır unutmayın !

Blogger tarafından desteklenmektedir.